lauantai 2. elokuuta 2014

Summer don't leave me

Heippas Sofia täällä, koitan katkasta tän hiljaisuuden mikä täällä blogin puolella on nyt ollu varsin yleistä... Eli kesäloma vetelee viimeisiään, viikon ja päivän päästä taas kouluun. Masentaa enemmän ku tiiättekään, moni asia muuttuu ja vaikeentuu. Mut toisaalta pystyn syksyllä sit muistelee mun täydellistä kesälomaa. Tää on oikeesti ollu tosi mieleenpainuva kesä, rakastan ♥. Mainitsin tossa jossain postauksessa et mun rippirahoilla ostan kameran ja sängyn, ja niin pääsi käymään eli olen nyt onnellisen Canon EOS 600dn omistaja. Ostin myös ikeasta kivan vuodesohvan ja siihen hyvän patjan koska toi selkä on taas takkuillu (nikamamurtuman lisäksi fysiatri epäilee mun välilevyssä olevan jotain ongelmaa, ohhoh.)
Tänään oltiin äidin ja siskon kanssa Hyvinkään Willassa shoppailemassa, mukaan tarttu kivasti pari vaatetta. Tänään maistoin myös elämäni ekaa kertaa sushia, en tykänny yhtään, en siis oikeesti yhtään :D Eipä mulla varmaankaan muuta, ohessa on muutama otos kuvaamassa mun täydellisestä kesälomaa, nauttikaa vielä kesästä, se tulee vasta vuoden päästä uudestaan, heippa! 


 Nahkatakki Only
Mekko Bikbok
Peplum Bikbok
Bandeau Bikbok







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti