sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Haaste!

Me tehään tää yhessä Veran kanssa, haaste saatiin siis Karoliinalta :-)

Tämän haasteen tarkoituksena on siis auttaa lukijoita löytämään uusia blogeja ja huomaamaan niitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 Asiaa Verasta

1. Oon 1,64 m pitkä
2. Toivon et kasvaisin viel pari senttiä
3. Mun mielestä kenkiä, laukkuja tai vaatteita ei voi koskaan olla liikaa
4. Mulla on ollu hammasraudat, mut ei enää
5. Värjäsin hiukset ekaa kertaa kokonaan n. kuukausi sitten
6. En tykkää ananaksesta, hyi
7. Tykkään lukea, mutta harvoin mulla on aikaa
8. Mulla on kaikki Sims 2 lisäosat ja kamasetit, ainoo mikä puuttuu on Yöelämää-lisäosa (antakaa se mulle)
9. Mulla ei oo koskaan ollu lemmikkejä
10. Oon ihan hirvee valittamaan
11. Voin syödä herkkuja ihan älysti ilman et mulle tulee paha olo :P


11 Asiaa Sofiasta

1. Tuun todella helposti mustasukkaseksi
2. Pääsen nyt tulevana kesänä ripiltä
3. Mun huoneessa oli just remontti
4. Oon tehny tosi isoja virheitä joita kadun vieläkin
5. Koitan ajatella aina positiivisesti
6. Tykkään myös avautua ja kertoa muille mun ajatuksia
7. Oon muuttunu viime vuodesta ainakin henkisesti ihan älyttömästi
8. Mun selkärangan nikamassa on murtuma
9. Tuun tosi helposti riippuvaiseks esimerkiks jostain sarjasta
10. Möläytän aina vähän väliä asioita joita mun ei pitäis sanoa
11. Aion tehä tästä kesästä mun elämäni parhaan kesän :)


Kysymykset jotka saimme

1. Mikä on bloggaamisessa parasta? Entä pahinta?

Parasta on, kun voi jakaa muille omia ajatuksia ja kuvia. Pahinta on stressi kun ei ole postannut pitkään aikaan

2. Mikä sai sinut aloittamaan blogin?

Yhtäkkinen inspiraatio molemmilta :)

3. Jos saisit muuttaa itsessäsi yhden asian, mikä se olisi?

Vera: Toivoisin, että voisin olla stressaamatta asioista
Sofia: Haluaisin olla kärsivällisempi

4. Millainen tyyli sinulla on?

Meillä molemmilla on keskenämme samantapainen tyyli, ei mitenkään erilainen muihin verrattuna

5. Jos saisit olla kuka tahansa, kuka olisit?

Vera: Miljonääri
Sofia: Joku täydellisyys :D

6. Millainen olisi täydellinen päivä?

Vera: Päivä jossain New Yorkissa tai Manhattanilla shoppaillen tietty Sofian kanssa (+kaikki on ilmasta meille)
Sofia: Semmonen et tapaisin mun idoleita pitkin päivää ja söisin nutellaa

7. Mikä on heikkoutesi?

Vera: Fysiikka & kemia ja kaikki aineet mis on vähänkin matikkaa
Sofia: Mun on tosi vaikee pyytää anteeksi joltain enkä tiiä miks :o

8. Oletko hyvä koulussa?

Molemmat ovat ihan hyviä? :D

9. Mikä on unelma-ammattisi?

Vera: Ruokakriitikko
Sofia: Sisustussuunnittelija

10. Mitä pelkäät?

Vera: Syvä vesi
Sofia: Lähimmäisten ihmisten menettämistä

11. Mitä vinkkejä antaisit muille bloggaajille?
Ei kannata aloittaa bloggaamista, jos ei meinaa panostaa siihen! :)





Kysymykset muille

1. Jos saisit muuttaa yhden asian maailmassa, minkä muuttaisit?
2. 3 tärkeintä asiaa sinulle?
3. Suosikkibiisisi?
4. Suurin haaveesi?
5. Ketä / millaista ihmistä ihailet?
6. Mitä ilman et voisi elää?
7. Missä kaupungissa / maassa haluaisit asua?
8. Millaiset asiat suututtaavat sinut?
9. Paljon kavereita vai muutama hyvä ystävä? Perustele.
10. Kuinka kauan olet blogannut?
11. Oletko enemmän säästäjä vai tuhlaaja?

Haastamme

MarinWilman ja Anniinan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti